Bra jobba Tommy!

april 6, 2010


Dette er ikke et vanlig politisk innlegg fra min side, men en kort applaus til Tommy Steine og hans innsats i 71° nord!

Jeg heia på Tommy hele veien, og synes det var synd han gikk ut. Tommy hadde humoren, pågangsmotet og jeg fikk litt ekstra sympati etter oppgaven der det å være best i første del ble en ulempe i andre del.

71° nord er mitt favoritt-reality show. I motsetning til mange andre er jeg mer interessert i opplevelser enn intriger, og her leverer 71° nord en formel som passer for meg. Og ofte får jeg lyst til å prøve meg selv. (Har badet i elver som kommer rett fra breer før.) Mange show har morsomme oppgaver og konkurranser, men for høy «kamera opp i trynet, hva føler du nå»-faktor er ofte ødeleggende.

Synd du røk ut, Tommy. Men glad for at du i det minste vant en oppgave som lagleder!

Legg igjen en kommentar

