… så navna må jeg jo ha med

juli 15, 2009


Dette ække usaklig, dette ække sjikane
Jeg twitrer om ting som har skjedd meg, så navna må jeg jo ha med
A likevel trur jeg nok pressen vil sørge for dette dekt,
for alt blir kalt rasisme, hvis det ikke er politisk korrekt

Med unnskyldninger til Lars Kilevold og Torstein Bieler.

4 Responses to “… så navna må jeg jo ha med”

  1. andyben Says:

    steinbra kommentar… ha ha ha ha

  2. Kjetil Dybvik Says:

    Dustekommentar. Intet mindre.

  3. nordmann Says:

    Bra, det er vel litt rim der og!

  4. kalle Says:

    Ikke-vestlige innvandrere, menn såvel som kvinner, har over dobbelt så høy risiko for å bli innblandet i en ulykke som norskfødte og vestlige innvandrere. Dette kom frem i en studie bestilt av Vegdirektoratet i august 2007.
    Menn fra Midtøsten og Afrika skiller seg spesielt ut. Disse har nærmere tre ganger så høy ulykkesrisiko som norskfødte. Også kvinner fra Midtøsten skiller seg ut med spesielt høy risiko, både når man sammenlikner med norskfødte, men også om man sammenlikner med kvinner fra andre ikke-vestlige land.

    http://samferdsel.toi.no/article27646-1148.html


Legg igjen en kommentar

